Thursday, March 1, 2007



"Se i begge mine hender har jeg tegnet deg, dine murer står alltid for meg."
Jesaja 49,16


"Frykt ikke, for jeg er med deg. Se deg ikke rådvill omkring, for jeg er din Gud! Jeg styrker deg og hjelper deg, og holder deg oppe med min rettferds høyre hånd."
Jesaja 41,10


"Se, jeg er Herren, alt kjøds Gud. Skulle noen ting være for vanskelig for meg?"
Jeremia 32,27

"For jeg vet de tanker jeg tenker om dere, sier Herren. Det er fredstanker og ikke tanker til ulykke. Jeg vil gi dere fremtid og håp."
Jeremia29,11


"Sett din vei i Herrens hånd, og stol på HAM."
Salme 37,5




Ha ein fin dag! Klem Synnøve

2 comments:

Anonymous said...

Heia! Så kjekke blogg dåkke har fått dåkke! Må sei han slår den gamle godt =) Kanskje han va litt kjekkare å skriva i og elle? Kult dåkke har bjunt på treningssenter. Det e gøy! Eg kjenne eg må komma i gang igjen snart.. Har kje orka ette flunså. Ellers så håbe eg me får te å komma på besøg te dåkke ein gong i vår..det ser ud så dåkke har det kjempekoseligt! =) Klem!

Synnøve og Lars said...

Hei Marie! Ja me må vel sei at bloggen e kjekkare nå:) møje kjekkare å skriva og faktisk:P heh! D hadde vore veldig koselig om dåkke kom på besøg:) klem