Wednesday, March 7, 2007

Onsdag

Go dag!
Endeligt e eg t bars, har klart å kapra bloggen i dag frå synnøve! Hehe. Tenkte eg måtte innom å lofta någen tankar. Sko egentligt forbredt meg t leiren t helgå, men udsette d litt! E blitt påvirka av mi kjære suster Silje, om å skriva blogg å udsetta ting. D e vel sånn live ska var, at me ska lera ting av dei eldre :)

I går kvell va me på jr.klubb på gjøvik! D va kjekt! Ca 20 ungar samla på misjonshuse dr, ca frå 1-7 klasse. Me snakka litt om Tanzania, så Barnas misjonsprosjekt går t i år. D løgnaste va egentlig at den eldste ledaren fulde åre, så song me for han. Itte på når me va ferige så jekk eg å synnøve bort å sko gratulera han me dagen. Då kom dr kjapt: "Dere trenger ikke gratulere, men heller kondolere! Jeg har blitt så gammel nå.." :) Må sei eg lo litt. Sedd dåkke inn i situasjonen, me kjende han ikkje akkurat så godt, åsså kom den kommentaren. Løye!

Eg e for tiå voldigt godt fornøyd me vere her oppe, e møye kjekkare når d e større fare for vannplaning enn å kjøra av veien på grunn av glattå! Herligt!
Å nå ska me t rogaland ei vega, blir fantastisk d!

Elles så har eg kje så møye tankar å dela. Kan kje broga opp alt på ein gong! Må ha litt t resten av dagen og. Så me snakkest!
Mvh LArs

Bønneemner:
Leiren i helgå! Be for deltakarane, å me så ska var lederar!
Turen heim på Søndag! At d må gå bra!

No comments: