Friday, February 23, 2007

Vår fusste blogg i denne bloggen:)!!! 23 februar



Heisann!!

Velkommen t vår nye sia! Me forsette som tiligare me å skrive litt om koss me har d å ka me gjer rondt i kretsen her i Oppland. Gronnen t at me har skifta blog e at her kan me ha fleire bilder innpå - å d e jo litt kjekkare å sjå litt mair! Ellers så har me ENDELIG fått oss ADSL - sånn at me kan var innpå så møje me vil!!! Gudd:)

For dei så ikkje visste d, så har eg vore i Madrid ei vega nå. Kom heim på sundag! Va sjefs tur - me shopping (fattige ettåring -opps), MC Donald mad(vågte kje eda någe aent!), museum, spanjolar, kafear, strikking, Carola, kakkelakkar, soveproppar(me låg rett øve ein nattklubb midt i Sol så e sentrum av Madrid). Nå har eg komt meg heim, fått gått på ski,å hatt besøg av dei snille å koselige sysknå mine Gunnstein å Gunnhild! Veldig kjekt!:) Har kje minst komt heim t den sjuge stakkarslige mannen min;)hehe! Kjekt å sjå an igjen!

Nå ska Lars å eg ha vinterferie ei vega t, så ka ska me då gjer?? hehe, ikkje sjokk om me spele sjakk, går på ski å slappe av ;) hehe! Kjekt d itte ei så travel ti!!!

Ellers vil eg ønska dåkke adle ei fine helg - å ein fortsatt fine dag!
"Frykt ikke, for jeg er med! Se deg ikke rådvill omkring, for jeg er din Gud. Jeg styrker deg og hjelper deg, og holder deg oppe med min rettferds høyre hånd!" Jesaja41,10!

Me har HAN me oss i alt - me har ingenting å frykta! Me får kvila sjå han!!
Klem Synnøve:)

No comments: