Saturday, February 24, 2007

24 februar ;)







Godagen FOlks!

Me sko stå opp 6 i dag - Lars sko sjå någe VM greier - men me sov litt lengre:) hehe! Me sko laga kaffi - å kaffitraktaren vår e sonne - så når me sko hella vatn oppi traktå så velta heila greiå å der kom kaffikrud inni heile kjøkkeninnredningen! Me fekk oss ein fine mårentrim:P hehe! Nå har eg sortert bildene frå bryllupe! Me har framkalt 800 stk - så eg syns litt synd på meg sjøl så faktisk ska lima inn alle dei bildene!! heh!
I dag snør d sånn så d har gjort dei siste dagane! Litt ttag å gå ud då - har kje sjekka kor kaldt d e ennå! Nå har eg lagt brød, så du ser på bilde her oppe! D ska bli godt! I mens eg har venta på dei har eg hørt på musikk av Carola - hu e blitt min helt itte me traff na på Flye frå Madrid - leve lenge på d! :P Ellers ser Lars fjernsyn å ede Kvikk lunsj - d e Lørdagssnobe hans:D heh!

I dag har me kje store planane - der e litt kjedelig ver t å gå på ski, så me får vel gå ein tur å lofta osse litt! Kan kje sidda inne heile dagen! Så spele me nok litt sjakk - e så lenge si nå;)
Sidde ein del på internett si me ENDELIG har fått oss skikkelig internett nå!

Blir ganske så raslause når me plutselig ikkje har folk i huse.. va så koselig å ha besøg av Gunnstein å Gunnhild! I tillegg kom Syster t Lars - Silje og Arne Martin me Ragnhild innom! D va veldig koselig, sjøl om d kje blei så lenge!! Me føle oss priviligerte så har ein tante og onklonge så digge oss sånn! Veldig kjekt! :)

"Jeg er verdens lys! Den som følger meg, skal ikke vandre i mørket, men ha livets lys!" Johannes 8,12

Klem Synnøve

No comments: